luni, 16 august 2010

Azi nu, te rog eu nu...

Nu lasa pe maine ce poti face azi, lasa pe poimaine!

Esti nebun ma? M-am trezit de dimineata cu asa o fata de MaiLasa-ma5Minute... Muream, efectiv de somn, simteam ca intru in salteaua mea printre arcuri, si raman acolo.PRAF!
Motivul pentru care am facut acest efort supranatural pentru un elev aflat in vacanta, a fost ca trebuia sa ajung la mama la servici sa iau ceva. Vaiiii... azi iar o sa fiu ceva gen: LASA-MA, TE ROG!Iar daca nu intelegi, primeste-ti cu piosenie pumnul in stomac.

Si am ajuns acasa pe la 10, dupa care evident, am adormit brusc. Acum e vreo 1 si ceva, si incerc printre lene sa imi indrept parul, ca sa pot sa fiu freshh la 4 cand ies si eu la o tigare.


Pentru postul urmator as vrea sa fac un review, nu stiu inca pe ce. Dar mi-e dor de structura blogului meu vechi.

O prietena foarte buna are ca melodie preferata, una geniala :BOB &HEYLEY-AIRPLANES
Vai mie, e superrba, ma omoara. O ascult nonstop. Are acel ceva care multor melodii le lipseste. Acea adictie pentru ascultator. E o diferenta intre o melodie care iti vine in minte in fiecare secunda, si una care nu iti trezeste nici macar un simt, acolo, fie cat de mic.

I can really use a wish right now...

Vai, este mirifica, ce pot spune.
Ca tot veni vorba de muzica, oameni buni, AM RATAT BORGORE. DA... Nu stiu cum am putut sa il ratez, again. Da, ascult dubstep, DA IMI PLACE<3.
Oricum, daata viitoare, Borgore, you're mine!

Faza aiurea e ca e a doua oara cand il pierd, si ma oftic, dar WHATEVER.
Acum o sa ma duc afara, ma intorc diseara, sper cu un nou post,
Whit love,
Vanille.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu