vineri, 27 august 2010

bla bla-ing

Intai imi cer scuze ca au trecut n-spe mii de zile pana cand am scris ceva. Acum sunt la Ana (my best friend) si tocmai mi-am adus aminte de blogul meu zeesc.<3
Oricum, ideea e ca azi as vrea sa povestesc intai o chestie, apoi vreau sa fac UN REVIEW asupraa PLACII DE PAR!.
Da, my addiction.

Pai, sa incepem...

Eram cu Ana si inca doi tipi la veterinar cu catelul Anei, ANNIE, si cand sa plecam, era asa de cald incat singurul neuron ramas in viata pe care il mai detineam mi-a zis sa luam un taxi. Eu si Ana eram incantate de idee la fel si Annie:)).. dar CEI DOI TARANI NU! ... Si ne-am decis sa luam noi taxiul. Si cand trecem pe langa ei, le-am facut cu mana... DE UNDE SA STIM NOI CA ASTIA OR SA CREADA CA LE-AM ARATAT SEMNUL INTERNATIONAL AL SOFERILOR, :">.
SI CE SA VEZI? Primim doua mesaje, handicapat de urate, in care suntem injurate, vezi doamne.
Am zis ok, dAr n-o sa ramana asa!.
Oricum/... o las balta. Sincer. Doar unul din tipi ma interesa sa nu se supere, dar la dracu! THIS IS IT, gen.



Si acum reviewul,

oh my fuckin` god!:x. Placa mea de par este zeita mea, pentru ca, daca nu ar fi existat, probabil eu as fi inventat-o. Este, dupa parerea mea, cea mai accesibila cale pentru ca o fata sa arate perfect in doar 15 minute. Mie atat imi ia, usually. Oricum, parul meu fiind din ADN cret, ca blana unei oi, duce uneori lipsa unor zile fara 200 de grade pasind dur pe el. Si ii mai ofer si asta din cand in cand, spre exemplu acum urmeaza o luna in care voi fi creata, doar pentru ca pur si simplu este extrem de ars, eu folosind placa de par zilnic de 2ani incoace.

Azi tocmai am aflat de la Iulia, ca sunt in clasa cu ea, la 9B:x. Sunt mandra de mine, am ajuns exact unde mi-am dorit,,etcc:X




Aseara am avut o criza, DE PLANS!!!. Pur si simplu ma uitam pe niste poze ale unor prieteni, care si ei la fel ca si mine au terminat generala; si ma gandeam asa pur si simplu ca nu am realizat faptul ca intr-adevar, 8 ani de zile s-au spulberat... dar am raman in aceleasi relatii cu vechii mei colegi. Cei care ne intelegeam bine inca ne intalnim aproape zilnic, iar colega mea de banca a ramas aceeasi ca de alta data. Dar totusi... inca nu imi venea si nu imi vine sa cred ca s-a terminat, nici acum dupa cateva luni. Chiar mi se pare incorect... nustiu. Oricum, toti trecem prin schimbari etc. etc,
Noii mei colegi sunt si ei geniali., ma inteleg super bine cu ei, dar este total diferita atmosfera fata de generala. Suntem mult mai liberi, in ciuda multitudinii de carti de citit si a temelor care deocamdata sunt accesibil de lungi.
Vara a fost un total esec pot spune, cea mai urata si plictisitoare de pana acum; singurul lucru bun a fost relatia pe care am avut-o si prieteniile care s-au legat, si inca dureaza [vezi Ana:x].

Urmatorul post va fi despre greseli:).

Hasta la vista, baby!
vanilie boss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu