marți, 17 august 2010

Injuratura- semn de punctuatie



Al dracului anturaj al verii, a dracului saraca limba romana. Pe bune! Stateam azi in parc alaturi de o prietena si incercam sa facem "un sondaj", din pura curiozitate, in legatura cu injuraturile care sunt folosite din pacate MULT PREA MULT.
Adica, I mean, sintagma: "P*LA MEA" este deja virgula. A fost o perioada de cel putin un minut in care un prieten a povestit urmatoarele:
-Asa frate, in p*la mea, eram afara in p*la mea, si p*la mea nu stiu, vroiam sa merg in p*la mea acasa... ca p*la mea mi-era foarte foame. Si ajung eu acasa, p*la mea... si ma gandesc in p*La mea ce sa -mi fac de mancare. Si zic in p*la mea sa imi fac niste sandwichuri.

VA JUR, NU EXAGEREZ CU ABSOLUT NIMIC.

Abia atunci mi-am dat seama si eu, ca defapt, noi NU SESIZAM CAT DE MULT INJURAM FRATE!

Nici macar numai sunt injuraturi, sincer. Adica, ma refer la faptul ca azi, putin iti mai pasa daca cineva iti zice : "HAHA, S-O F*T PE MA-TA". Pentru ca am ajuns atat de neSIMTITI, iar aceste injurii au devenit clisee efectiv, incat nici macar nu te mai sinchisesti sa iti aperi onoarea mamei, really.


Tocmai ce imi povestea tata de injuraturile de mama, care in vremea adolescentei lui erau privite ca pe un mare pumn in ficat. Dady: Sincer, mai bine te provoca sa te bati cu el, decat sa aduca vorba despre mama ta..
Nu stiu ce sa zic, sincer. Ma sperie locul unde am ajuns, iar daca nici bataia, nici injuriile numai merg... iar vorba buna s-a sfaramat demult... eu una nustiu ce ar mai merge.



Bisous,
Vanille

Un comentariu: