duminică, 15 august 2010

Caldura, tutunul si caderile de calciu...

Hei! Azi a fost cu adevarat a random day pentru mine... Ca in fiecare dimineata din generala, cand chemam cate-o colega la mine si imparteam un fum de tigara ramas in pachet, de dimineata am chemat-o la mine pe Blonda( http://blondedotcom.wordpress.com ).
Vine la mine.. eu eram in pijamaua cu Pucca, as usual. Dornica de un fum-de-dimi, cum zicem noi, am hotarat sa imi chinui creierasul cu un neuron foartee obosit si incalzit, sa imi caut haine sa ma imbrac. Well done Vanilie. Zis si facut. Imi arunc un tricou si o pereche de pantaloni scurti, si iesim pe usa, de parca afara ar fi fost Polul Nord si noi eram in cuptorul cu microunde.
Mergem noi in parcul de langa bloc, aprindem o tigara, toate bune si frumoase, DAR EXTRA FIERBINTI! Nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic, dar ma simteam un carcel de picior ca al Blondei. MA SIMTEAM GROAZNIIIIC... Si da, e adevarat eu am vrut afara. Ajung eu acasa, SI... AS USUAL, MI S-A TAIAT filmul. Vechile obiceiuri, caderi de calciu.
Stiam foarte bine, eram si convinsa ca o sa mi se intample asta, dar nah, am crezut ca ma ocoleste si pe mine o zi...
Uite asa mi-am stricat eu o zi care parea a incepe perfect! DRACI.

Lasand laoparte asta... now I'm fine. Mi-am luat calciul, sunt cumintica!

Ceea ce a zis si Blonda pe al ei blog, voi zice si eu aici. A existat o anumita contrazicere intre noi doua pe tema hainelor, evident. Ne gandeam noi, ce apreciaza mai mult baietii? Mai multe gasiti pe blogul ei, pe care l-am pus si mai sus, in postul: RANDOM.

La dracu ce pot sa zic, azi am avut chef de Guess Who si Camuflaj -Viseaza. so.. asta e melodia potrivita pentru starea pe care o detin momentan:).

vanilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu